piątek, 18 stycznia 2013

Domowa kawa z pianką





Okazuje się, że w domu również można wypić trójwarstwową kawę z pianką:) Wystarczy mieć:
  • kawę
  • mleko
  • cukier
  • spieniacz do mleka ( ja taki kupiłam w ikei za całe 6 zł )
Mleko przygrzewamy aby było ciepłe, słodzimy. Część mleka wlewamy do szklanki, drugą połowę spieniamy naszym super spieniaczem ;) Piankę wlewamy na mleko. Kawę zaparzamy i przelewamy wolno po ściance szklanki. Ja użyłam kieliszka do napełniania kawą :) Puszysty wierzch można posypać czekoladą lub kakao.

Moja kawa na zimowy dzień ;)


Pomysł od :dusiowakuchnia



7 komentarzy:

  1. Prosto, a jak smacznie! :) Uwielbiam kawę z taką pianką.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mamy ten sam spieniacz, bo również nabyłam w zeszłym tygodniu. :) A pianka faktycznie wychodzi niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, spieniacz narazie sprawuje się na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za taka kawe kawałek nieba oddam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak prosto z luksusowej kawiarni :)

    OdpowiedzUsuń